Jaunā 3ds Max versija ir klāt

Jaunumi
20 Aug 2018

Ir iznākusi jaunā 3ds Max versija, kura ļauj vieglāk realizēt un pārvaldīt Tavas idejas, neatkarīgi no izmantojamā failu formāta vai materiālu algoritma izvēles.

Uzlabotās 3ds Max iespējas:

Alembic – datu formāts, kas saglabā animācijas un ģeometrijas datus

  • Tagad iespējams apskatīt failu īpašības pirms pievienošanas failam/projektam/modelim;
  • Alembic ikonai var mainīt lielumu kā arī redzamības opcijas;
  • 3ds max objekta īpašības ir pievienotas Alembic eksporta un importa failiem;
  • Alembic saturs tiek renderēts ar Arnold;
  • Alembic objektiem ir unikāli ID kodi, ja tie tiek dublicēti.

OSL (Open Shading Language)

  • Uzlabota renderēšana, it īpaši ar Scanline renderi;
  • Uzlabota skata versija;
  • Visvairāk izveidoto OSL citu lietotāju iestatīto terminu  ir pieejami skata versijā;
  • Uzlabots OSL pārveidotājs, ieskaitot fonta maiņu.

osl

 

Atjauninājumi Arnold 5.1

  • Iespēja pārveidot attēlus, samazinot renderēšanas laiku, bet nemazinot gala attēla kvalitāti;
  • OptiX Denoiser ir integrēts uzreiz Arnold renderī;
  • Noice Denoiser ir iespējams pārvaldīt atsevišķā logā renderēšanas iestatījumos;
  • New Toon Shader ir pievienots nereālistisko renderu izvēlnes logā;
  • Pieejami native Arnold Ramp Shaders;
  • Pieejamas kameras – zivsacs, cilindriskās, sfēriskās. Uzlabots VR kameras skats.

arnold-5-1

Citi uzlabojumi:

  • Python vārdnīcas atbalsts jebkurai MaxScript vērtībai;
  • Vieglāk pārslēgties starp vairākiem projektiem – iespējams skatīt projektu statusus;
  • Shared views atbalsta visus bitmap veidus un tekstūra;
  • Izmantojot MaxScript, iespējas export FBX animācijas datus bez ģeometrijas datiem;
  • Iespējams veidot arhīva failus liela apjoma datiem (lielākiem par 2GB);
  • 7 reizes ātrāka liela apjoma “Meshes” pievienošana.

Izmēģini jauno versiju 30 dienas bezmaksas un iepazīsti programmatūras jaunās funkcijas un rīkus pats!

IZMĒĢINĀT JAUNO VERSIJU